Trendday.dk omsat for mere end 25mio. kr. - Kendt webshop med modetøj, smykker og accessories.
Kendt og komplet webshop til salg. Opbygget i Shopify med et tema som kan customizes af brugeren og laves om i mange varianter for at skabe et nyt look, i takt med sæsonerne, uden at betale en udvikler.
Med i handlen medfølger et varelager af danske brands fra Bestseller. Da fokus har været på anden webshops i snart en års tid, så har vi ikke købt stort ind, du vil derfor have mulighed for at kunne stå helt for at få en masse nye fede styles ind, fra de brands du finder på shoppen. Derudover kan du nemt få tilgang til de andre brands i bestseller, da vi har haft handlet med de fleste.
Der medfølger en Facebook med knap 74t. følgere, og en instagram med knap 33t. følgere.
Vi har en meget stor database af:
Emails
SMS-numre
Webpush subscribers
Manychat subscribers
Disse tal er kun offentlige for potentielle købere.
Trendday.dk har været omtalt i Børsen, Politiken, Facebook business, tøj magasinet og meget mere. Derudover har vi siden 2015 arbejdet på at optimere og skrive tekster til hele siden, alle kollektioner, alle styles, og undersider - så vi rangerer højt på Google og er et kendt brand.
Da privatelabel også har været en stor vinder hos Trendday, medfølger leverandører også i aftalen, hvis i selv vil prøve kræfter med at skabe jeres egne designs. Vi har haft fokus på vores privatelabel, som i 2017 stod for 42% af vores omsætning.
Kontakt for nærmere info.
Regnskab
Hent regnskab2020 | Hent regnskab2019 | |
---|---|---|
Omsætning | - | - |
Bruttofortjeneste | 159,302 DKK | 190,308 DKK |
Resultat før skat | -119,359 DKK | -11,254 DKK |
Årets resultat | -64,748 DKK | -10,117 DKK |
Egenkapital | -28,547 DKK | 36,201 DKK |
Balance | 1,051,050 DKK | 1,027,860 DKK |
Afkastningsgrad
Soliditetsgrad
Likviditetsgrad
Økonomiske nøgletal
Trendday har haft fokus på vækst og derfor har vi haft enorme budgetter til marketing, for at skabe en god kendskabsgrad - derfor overtager du en virksomhed som har brandet sig selv enormt godt.
Vi har siden start omsat for ca 25.5 mio. kr.
Tøj avancen for andre eksterne brands ligger på mark up 2,8-4,5
Tøj avancen for private label brands ligger på mark up 3-6
Smykke avancen ligger på minimum mark up 4-5
Webshoppen overtages med de brands du ser på siden med ovenstående avancer.
Virksomheden startede i 2015 og har over de seneste år oplevet kæmpe vækst. Vi er vækstet over 250% i 2016 og vækstet over 90% i 2017.
I 2019 relancerede vi og skar en del brands væk som ikke fungerede.
I 2020 valgte vi at gå videre med et andet projekt, grundet corona gjorder at hele vores private label kollektion ikke nåede frem.
Produktet
Vi sælger modetøj, smykker og accessories til kvinder i alderen 16-30 år.
Markedsføringskanaler
Vi findes online via:
Sociale medier
Facebook
Instagram
Nyhedsbrev
Webpush
Manychat
SEO opbyggelse
SMS-beskeder
Over de seneste 5 år er fundamentet i virksomheden bygget op omkring de sociale medier. Virksomheden har over 100.000 følgere på sociale medier, som driver en stor del af salget.
Trendday markedsførte sig igennem flere forskellige kanaler. Store dele af af trafikken kommer igennem sociale medier (heraf specielt fb), direkte trafik og influencers.
Nedenunder er nogle af vores trafikkilder målt i brugere og opsat i grove træk.
Analytic data 2018:
284.714 (46,75%)
Direct 76.895 (12,62%)
Other 71.278 (11,70%)
Organic search 51.219 (7,48%)
Branded paid search 45.815 (7,52%)
Generic paid search 38.789(6,37%)
Email 14.708(2,41%)
mm.
Omkostninger
Shopify m. apps
Betalingsadministrator
Webshipper forsendelses system
Løn til deltidsansatte på lager (ca. 4-5 timer dagligt)
Husleje/lagerleje
Forsikringer
Vare indkøb fra brands
Vare indkøb af private label (eget design)
DAO-forsendelses omkostninger pr. pakke (betales af kunder - fri fragt over 499kr)
Indpakning/emballage
Shopsystem
Aktiver
Du skal selv finde et nyt sted at huse dit lager, og kontor.
Virksomhedens historie
Kendt og komplet webshop til salg. Opbygget i Shopify med et tema som kan customizes af brugeren og laves om i mange varianter for at skabe et nyt look, i takt med sæsonerne, uden at betale en udvikler.
Med i handlen medfølger et varelager af danske brands fra Bestseller. Da fokus har været på anden webshops i snart en års tid, så har vi ikke købt stort ind, du vil derfor have mulighed for at kunne stå helt for at få en masse nye fede styles ind, fra de brands du finder på shoppen. Derudover kan du nemt få tilgang til de andre brands i bestseller, da vi har haft handlet med de fleste.
Der medfølger en Facebook med knap 74t. følgere, og en instagram med knap 33t. følgere.
Vi har en meget stor database af:
Emails
SMS-numre
Webpush subscribers
Manychat subscribers
Disse tal er kun offentlige for potentielle købere.
Trendday.dk har været omtalt i Børsen, Politiken, Facebook business, tøj magasinet og meget mere. Derudover har vi siden 2015 arbejdet på at optimere og skrive tekster til hele siden, alle kollektioner, alle styles, og undersider - så vi rangerer højt på Google og er et kendt brand.
Da privatelabel også har været en stor vinder hos Trendday, medfølger leverandører også i aftalen, hvis i selv vil prøve kræfter med at skabe jeres egne designs.
Kontakt for nærmere info.
Stærke sider
Vi er bevidste om at vi er et personligt brand, hvilket tydeligt ses på vores genkøbere, vi har mange loyale kunder som er vilde med brandet.
Beliggenhed
Få hjælp af en virksomhedsmægler