YSCN / Yours sincerely Cecilie Nilsson - Sælges.
YSCN En luksus-vare platform, uden lige. Hvor luksuriøse services bliver til virkelighed. Ydermere har vi ambassadør-programmer, hvor vi har 100 ambassadører, som kan enten kan sælge disse services igennem affiliate marketing, eller deltage i marketing reklamer for samarbejdspartnerne. Vi har haft en model-skole igennem YSCN, som alle ambassadører er gået igennem, så de er prof når de kommer på opgaver. En god ide, ville være at udarbejde affiliate marketing, samt et model-bureau igennem YSCN....
Økonomiske nøgletal
YSCN-modelskole: 4000 kr.
YSCN-marketing videos: 15.000 kr. til 80.000
Af-marketing: - it depends.
Produktet
Virksomhedens behov dækker luksus-oplevelser, samt marketing-videoer. Som det ser ud nu, så kan man købe godt af de skønne oplevelser der er der inde, eller man kan få hjælp igennem vores luksus-marketing. Her går vi selvfølgelig ind og tilfører brandet videre, til næst-formand som kommer til at få de remedier som vi har brugt. Vi har haft en renome for at lave yderst gode videoer og har en af danmarks dygtigste video-fotografer til at lave dette arbejde. Alle vores ambassadører sidder klar til hjælpe virksomheder frem, så dette er også en god mulighed at gøre.
Markedsføringskanaler
Vi har Sociale medier, hvor folk ligger mærke til os, på yscn.dk hedder vi på instagram, med en følger rate på 8900 mennesker. Så er det her folk virkelig ligger mærke til os. Vi har nogle forskellige hovedpersoner, som folk har fulgt i mange år og på den måde er blevet til kendte ansigter. Disse mennesker er stadig i YSCN. Virksomheden handler om billeder af mennesker og diversitet. Da vi går ekstremt meget op i at man har diversitet med i virksomheds strategien.
Omkostninger
YSCN-Modelskole: hvis man finder EN som er god til styling, god til Make-up artistic og en til at være mom-manager. I firmaet, så kan dette gøre en væsentlig forskel for virksomheden. Vi havde 3 på, hvor vi i realiteten kunne have en.
YSCN Omkostning for denne del, ville så være omkring: 150 kr. i timen, på 6 timers arbejde. 900 kr.
Video-fotograf er ansat igennem kommunen, så han får 6000 kr. om måneden. 500 kr. om dagen. det er i alt: 1400 kr.
YSCN-Affiliate marketing: det kommer an på hvor mange salg man laver, der bliver trykket på de links som man har fået igennem vores affiliate marketing-agency. Der er der forskellige rater, som man kan se.
YSCN-Video-productions: Her laver vi videoer, fra 15.000 kr. og op efter. Det er vigtigt at man går ind og sætter sig højt, for at kunne få det hele til at løbe rundt. og hvis man havde en sælger, der sad kun og solgte denne del, ville man kunne få en god omsætning. omkostninger, ville jo så være vores video-fotograf, som koster de 6000 kr. om måneden.
Aktiver
Virksomheden har ingen aktiver, da vi valgte at opsige kontrakten med vores kontor for to måneder siden.
Virksomhedens historie
I får den lige på engelsk, undskyld rodet:
YSCN Lifestyle
We take pride in fostering a supportive and inclusive community where everyone feels welcome, valued and appreciated. So whether you're a customer, a partner, or a member of YSCN, we welcome you with open arms and look forward to creating meaningful connections with you.
The CEO of YSCN is Cecilie Nilsson. So who are Cecilie Nilsson? And where does she come from?
The company was founded back in 2014 by Cecilie Nilsson. The companies owner’s own name is indicated with the initials of YSCN, as it is “Yours Sincerely Cecilie Nilsson”. We lauched the 23’th of June 2019. With a huge party, big launch and celebration – YSCN was created. The designer name YSCN was Created and founded this day. With one hell of a party, we celebrated and created a society, where every-one is welcome and everyone is beautiful in their own way. We created a community that helds new entrepreneurs, models, ambassadors and partners where everyone are their own boss, beside us.
YSCN has always been about fashion. But after a surden time Cecilie found out she wanted the Agency to be all about Lifestyle.
As Cecilie Nilsson is a former model since she was 16 years old (1993) and a new born designer, she found a lot of models and ambassadors that wanted to work with her. She eventually found out she was really good in marketing, and content creation, together with the models. So she actually builded a full modelschool and a modelschool-app that was launched in 2021 & 2022. But as she wanted to build something for everyone around the world, and really HELP people, she made the app different. This was when "MMOB - Minding my own business" was made, here she develope different forms of businesses from scratch. The MMOB app will launch in year 2023 with no date yet. For now it's only private sessions with what we call "Mindfullness image", here we help people becoming their best self in one day. and this has really changed peoples lifes getting confidence.
Cecilie Wanted to create something beautiful for all the women in the world. She wanted to create something so special and rare, a community for woman, where everyone are welcome and not get rejected. If you want to engage with YSCN, there is room for everyone. IN YSCN you don’t have to be tall. You don’t HAVE to be skinny and you don’t HAVE To be barbie pretty, to get a position at our place. You just have to be YOURSELF and no one else. The fact about being beautiful inside and out, is what we stand for. You can come in to YSCN and feel let down, and come out, like a superstar. This is what we do and what we are good at. We are a little family wich never let's each other down. A sisterhood - a manhood. And it is by law we cant speak bad about each other. But even if you book us in marketing, Book our ambassadors, or you are a collab partener in Lifestyle? We can assure you that you won't feel let down. We have as well personal rules.
If you don’t have a good personality, we won’t work with you. Look at our other sites to find out more about the company. We are here to help you, help yourself.
Who is Cecilie Nilsson
Cecilie Nilsson is a girl from Copenhagen, who is 30 years old. She is half Swedish and Danish. who was born and raised in Denmark, the north of sealand. She has been making designs since she was a little girl. Cecilie Started to be creative in designs since she was 8 years old, where she got her first sewing machine. When she was 12 years old, she made her first collection. Cecilie’s fashion icon number one, is her grandmother. She had these big fur jackets on, when she was a kid. Actually the whole family either works in fashion or they have a sense of fashion. Really loving and caring people. Cecilie’s mother is a boss ass woman who works in Novo Nordisk and her dad is the swedish thai cuanto master throughout ten years. Two different worlds Cecilie is coming from, with a divorced mom and dad, and a sibling on the site, there stood together , and still do. But no matter what? no matter how rough a childhood she had? She came through, and wanted to share her happiness with you guys, through YSCN.
YSCN is the dream in the real world.
Markedet
Markedet er kæmpe stort, da vi laver virksomheds videoer for almindelige virksomheder, men så også arbejder med de helt store luksuriøse virksomheder, hvor man laver affiliate marketing for dem, og de så kommer ind på ens hjemmeside. De luksuriøse services er et bredt område og et rigtig godt område, så alle de små virksomheder bliver inspireret af at arbejde sammen med os, da vi jo ved hvad de luksuriøse virksomheder, vil have. Dette inspirere folk virkelig meget. Yderligere går vi ind for diversitet og dette breder markedet endnu mere, da vi går op i at alle mennesker skal have det godt og alle folk er velkommen ti at arbejde sammen med os. Markedet på begge fronter udvikler sig kun i den rigtige retning. Alle vil gerne være velkomne, samt have en foretningsmulighed for at deltage i videoer og affiliate programmer. Det er teknologi og oplevelser - Dette market til altid være her.
Svagheder/udfordringer
Svagheden er at strukturere alle tre fag på samme tid.
Affiliate marketing.
Modeller.
Marketing.
Disse tre har brug for tre administratorer, som har fuld fokus på hver afdeling og folk der virkelig har styr på hver enkelt branche. Evt. Mennesker der allerede er inde over de forskellige steder. Dette har været hårdt at starte op. Brand-værdien er godt nok i top, da det er blevet bygget hen over 18 år, da jeg allerede fik ideen som lille. Men som direktør, må jeg også bare anerkende at jeg har gabt for højt over nogle ting, som jeg ikke alene kunne gøre og man skulle have penge - ordentlige penge til at styre disse ting. Hele idéen og opbyggelsen af idéen er blevet fin-justeret i mange år og vi har kun kørt hårdt på at finde de helt rigtige mennesker. Men når det så kommer til at man pludselig skal have tre managers og betale dem en fuldtidsløn. Så har det været en kæmpe svaghed for YSCN at der ikke har været penge nok i virksomheden og på baggrund af dette sælger jeg.
Stærke sider
De stærke sider er klart meget stærkere end de svage sider jeg lige har forklaret. Da de svage sider kun omhandler penge, så er den stærke side på et langt større front, da vi har valgt ALDRIG at give op på denne virksomhed. Vi sælger den kun videre, så vores modeller/Ambassadører virkelig kan få det godt og kan nyde godt af faciliteterne som kommer til at være i YSCN. Faciliteterne i YSCN er klart et stort emne i YSCN og klart noget der kan blive rigtig stort, med de helt rigtige øjne på dette. YSCN-Ambassadørerne har meget respekt for arbejdet i YSCN og hjælper altid os op, hvis vi har brug for promovering af noget. Yderligere, så er brandværdien kæmpe da det er blevet lavet igennem 18 år og der har forgangværende episoder og begivenheder som har styrket brandet. Folk har deltaget i modeshows og haft det for fedt! Samt at vores meget stærke team af kreative mennesker, de jo også er med hele vejen. Stylister, make-up artister, managers og fotografer. I det hele taget er det en rigtig stærk foretning. Jeg har bare været her for længe nu.
Strategi
Strategi er klart: Luksuriøse omgivelser, med skønne mennesker og godt selskab.
Strategi to: Everyone is beautiful in your own way.
Strategi tre: Luksus videoer og marketing-strategier på højt plan.
Vision
Visionen er at vise en livsstil igennem YSCN. En luksuriøs livstil som kun har de bedste services. Laver videoer for gode og knap så gode foretninger, men kun viser den smukke livstil udadtil. En livstil med arbejde, sammen med ambassadørende, hvor de bliver inviteret med på eventyret. Og et sammenhold, man følger med i hos YSCN.
Ideel køber
Den perfekte køber ville være en person der har penge nok til at ansætte mennesker som kan holde styr på de tre forskellige afdelinger. En person, som allerede lever en livstil som er luksuriøs, men mangler noget lidt anderledes at tage sig til. Det ville være essentielt med en kvinde, men en mand kan også være godt for forretningen. Den perfekte køber skal være sød, omsorgsfuld, men samtidig have et stort TAG på foretning. være meget struktureret og meget modstandsvillig. En person med ben i næsen og en person med elegance, da du skal ud og tale med store virksomheder.
Opstartshjælp
Hvis man har brug for at jeg står til rådighed, så kan jeg selvfølgelig gøre dette. Jeg kan også deltage i events når det er de forekommer, så alle ambassadørende ikke bare føler at jeg er væk. Jeg vil meget gerne hjælpe denne virksomhed, men må anderkende at jeg har gabt for højt over noget jeg ikke kan styre...
Få hjælp af en virksomhedsmægler