Vækstklar møbelwebshop med +240.000 kr i omsætning på få uger
Er du på udkig efter en webshop med en automatiseret og problemfri drift? Så er Asofa.dk det perfekte valg for dig! Vores lager er baseret på drop shipping, hvilket betyder, at du ikke behøver at bekymre dig om opbevaring eller forsendelse af varerne. Og det bedste af det hele? Vi har allerede haft en omsætning på 249.049 kr inkl. moms i de første to uger, så du kan komme godt i gang med det samme!
Vores webshop er fuldoptimeret med et Google Ads og Meta Ads setup, der er skabt af et anerkendt bureau. Det betyder, at du kan få din webshop op at køre på ingen tid og begynde at sælge vores fantastiske udvalg af sofaer og tilbehør. Vores plug and play-løsning gør det nemt for dig at administrere din webshop og øge din indtjening.
Så hvad venter du på? Asofa.dk kan blive din i dag. Med vores automatiserede lager og problemfri drift kan du nyde fordelene ved en webshop uden besværet!
Økonomiske nøgletal
Tal april - maj 2023
Omsætning: 231.483,20 DKK inkl. moms.
Overskud: 6.766 DKK før skat.
Marketing:
Blended ROAS: 8,53
Blended POAS: 1,23
Antal ordrer: 139
Gennemsnitlig ordreværdi: 1.768,3 DKK
Gennemsnitlig Gross Profit: 255,78 DKK
Gennemsnitlig Gross Profit efter spend: 48,58 DKK
Produktet
Asofa.dk tilbyder en bred vifte af møbler og interiørprodukter til hjemmet. Vi har alt fra sofaer og spiseborde til senge og hylder, og vores produkter er nøje udvalgt for at imødekomme forskellige stilarter og præferencer.
Vi har også et udvalg af praktiske løsninger til hjemmet, såsom opbevaringskasser og skohylder, der hjælper vores kunder med at organisere deres rum og holde tingene i orden.
Vi er stolte af at tilbyde produkter af høj kvalitet til overkommelige priser og stræber efter at give vores kunder den bedst mulige service. Vi tror på, at et hjem skal være både funktionelt og smukt, og vi hjælper vores kunder med at opnå dette ved at tilbyde et bredt udvalg af stilfulde og praktiske møbler og interiørprodukter.
Vores virksomhed dækker behovet for at skabe et personligt og funktionelt hjem, der passer til vores kunders individuelle stil og behov. Vi hjælper vores kunder med at finde de perfekte møbler og interiørprodukter til deres hjem og gør det nemt og overkommeligt at opgradere deres indretning.
Markedsføringskanaler
Det eneste, der er fokuseret på er Google Ads og META Ads for at skabe salg og teste webshoppen og markedet, hvilket er gået godt med god vækst.
Det næste der bør prioriteres er følgende:
SEO - opbygning af en højere DR samt content, som kan genereres automatisk med AI, så der kommer bedre placeringer på Google og derved omsætning fra den organiske trafik, hvor man ikke behøver betale for betalte kampagner på fx Google Ads og META Ads.
Omkostninger
Tal april - maj 2023
Marketing:
Blended ROAS: 8,53
Blended POAS: 1,23
Google Ads spend:19.327 DKK
META Ads: 9.474 DKK
Webshoppen har haft en god start med høj omsætning i et markedet, hvor konkurrencen er høj. Det optimale indsatsområde vil nu være SEO, da webshoppen stadig er helt ny, og derfor ikke endnu har organiske placeringer på Google og Bing. På den måde kan omsætningen stige organisk uden omkostninger til Google Ads og META Ads spend.
Shopsystem
Aktiver
Intet - alt lager er eksternt og 100% automatiseret. Ingen udgifter til lager eller lign.
Virksomhedens historie
Webshoppen er bygget af i Shopify af marketingbureauet, Peopl ApS, med henblik på at teste, om der kunne skabes omsætning i markedet, hvilket der kunne!
Det vil også være ideelt at købe eget lager hjem med egne varer i eget brand med høj avance.
Markedet
Markedet er i vækst, og vi kan se, at selv en helt ny webshop, kan have god omsætning allerede i de første uger, hvis den er bygget ordentligt, hvilket er meget positivt.
Svagheder/udfordringer
Svagheden er også styrken, kan man sige. Der gode ved Asofa.dk er, at der ikke er eget lager, så det ikke er en udgift man har eller en driftopgave, man bliver nødt til at tage sig af hver dag.
Til gengæld er avancen ikke den højeste. Til gengæld er der ingen risiko, og man kan komme i gang med det samme.
Stærke sider
Styrkerne er følgende:
- En optimeret webshop, som allerede har god omsætning, selvom den er helt ny.
- Der er allerede et professionelt marketing set up i Google Ads og META Ads med Profitmetrics, der er klar til skalering.
- Automatisk lager uden risiko og uden drift - alt kører automatisk.
- Gode muligheder for at udvide med sit eget brand på sit eget lager, hvis det er det, man ønsker.
Strategi
Vi kan se, at andre virksomheder, som arbejder med produkter i samme segmenter, klarer sig godt og har stort overskud.
Derfor satses der på produkter til en værdi af 1.000+, som også ses i vores gennemsnitlige ordreværdi.
Strategien er at satse på organisk trafik på de produkter, som vi kan se, der har performet bedst i den betalte markedsføring indtil nu.
Ideel køber
Den idelle køber ønsker at overtage en kørende webshop, som har vist god omsætning på kort tid og som har gode skaleringsmuligheder.
Opstartshjælp
Der vil være rådgivning og hjælp uden beregning den første måned efter salget. Herefter kan der indgåes en aftale om hjælp til fx digital marketing, hvis det ønskes.
Få hjælp af en virksomhedsmægler