Foliepris.dk - formidling af tilbud mellem bilejere og foliemontører. Platform med indbygget leadgenerering og leadsalg, som håndteres 100% automatisk!

Ansatte
Under 5
Flytbarhed
Kan flyttes
Region
Midtjylland
Gem annonce
Nu har du mulighed for at blive ejer af en super flot og effektiv lead-platform, som stort set intet manuelt arbejde kræver. Den skaffer og sælger leads på autopilot.

NB!
Hvis man ønsker platformen i en anden niche end lige bilfolie, så kan jeg tilpasse den.
Kommende købe kan også få lavet kopier af platformen og tilpasset til andre nicher, hvis man ønsker at køre konceptet i andre nicher.
Det er selvfølgelig kun køber der kan få evt lavet kopier af platformen, hvilket naturligvis vil blive skrevet i konkurrenceklausulen.

>> SE KOMPLET VIDEOGENNEMGANG AF PLATFORMEN I TOPPEN AF ANNONCEN <<
(Og ellers her: https://www.youtube.com/watch?v=L_USG5no-Kw)

Hvis du gerne vil drive din egen online virksomhed, uden at være afhængig af dyre lokaler, varelager, arbejdstid, lokation mv., så har du her alletiders mulighed.

Foliepris kan ligeledes drives ved siden af børn, fast arbejde mv., da den stort set intet manuelt arbejde kræver, når først der er sat et par annoncer op.

Foliepris.dk formidler tilbud på bilfolie mellem bilejere (+ virksomheder) og foliemontører.

TJEN 80.000 KR OM MÅNEDEN VED KUN 10 LEADS OM DAGEN

Eks. ved 10 indkomne leads om dagen:

Lead købspris: 25 kr
Lead salgspris: 100 kr (sælges til 3 partnere) = 300 kr
Profit pr. lead: 275 kr

Profit 10 leads pr. dag: 2.750 kr
Profit pr. måned: 83.875 kr

Måneds profit ved 20 daglige leads: 167.750 kr


Foliepris.dk kræver ingen tidligere erfaring, ligesom det heller ikke kræver erfaring med hjemmesider, webshop eller anden teknisk snilde. Foliepris kører 100% på autopilot. Det eneste det kræver er, at få sat et par gode annoncer op på Facebook, Google eller hvor man ønsker det.

Tilbudsforespørgslerne (leads) bliver automatisk oprettet i systemet, når kunden taster sin nummerplade og indsender formularen. Alt info om bilen trækkes automatisk via nummerpladen i motorregistreret, for at lette processen for kunden.

Nu bliver disse leads synlige for foliemontørerne (partnere), som med ét enkelt klik kan købe dem for 100kr / stk.

Når måneden er omme, trækker systemet automatisk en liste over alle partnere, samt hvor meget de skal faktureres.

Partnerne onboarder også sig selv med ganske få klik. Alt info trækkes automatisk via CVR registreret, for at gøre det så let som muligt.

Foliepris er 100% klar til launch, når køber er klar!

HVORFOR LANCERER JEG DET IKKE SELV?
Jeg er koncept- og webudvikler og lever af at bygge og sælge "nøglefærdige" online virksomheder klar til launch :)

Økonomiske nøgletal

Foliepris er ikke lanceret endnu, så derfor er der selvfølgelig heller ingen omsætning endnu.

Indtjenings eks. ved 10 indkomne leads om dagen:
(Leadprisen er baseret på min egen erfaring for priser på leadgenerering)

Lead købspris: 25 kr
Lead salgspris: 100 kr (sælges til 3 partnere) = 300 kr
Profit pr. lead: 275 kr

Profit 10 leads pr. dag: 2.750 kr
Profit pr. måned: 83.875 kr

Måneds profit ved 20 daglige leads: 167.750 kr

Det eneste det kræver for indtjening, er et par annoncer på fx Facebook, Google eller hvor man måtte ønske det.

Det kræver stort set intet manuelt arbejde / tid at drive platformen, da alt er 100% automatiseret.

Man vil derfor kunne drive Foliepris ved siden af et fast job, børn mv.

Produktet

Foliepris.dk skal gøres livet nemmere for bilejere / virksomheder, som ønsker folie / reklame til deres bil.

Priserne svinger flere tusinde kroner for det samme arbejde og det er en jungle at finde montørerne til bilfolie, da det ofte er skiltevirksomheder og lign. som udfører arbejdet.

Forbrugeren vil gerne have folie, men det kan være svært at finde montørerne og ikke mindst at finde rundt i priserne - det kan de nu nemt og hurtigt på foliepris.dk!

Kunden taster sin nummerplade og indesender formularen med få klik og så oprettes leadet automatisk i systemet, hvor foliemontørerne nu med et enkelt klik kan købe disse leads og sende deres tilbud.

Kunden modtager i alt 3 tilbud og kan nu vælge det tilbud, som man er mest tryg ved.

Foliemontørerne får alt relevant data om kundens bil, samt ønsker og kan på ganske få sekunder sende et tilbud til kunden.

Det er vigtigt, at det er nemt for foliemontøren at afgive et tilbud og med en lead pris på kun 100 kr, så vil der stadig være tale om en rigtig fin forretning, selv hvis foliemontøren kun skulle vinde hver 4-5-6. tilbud.

Der er tale om opgaver til typisk 15-35.000 kr stykket.

Som et ekstra salgsargument bliver foliemontørerne automatisk vist i vores landsdækkende index over foliemontører ganske GRATIS. Her kan kunderne segmentere på områder og anmode foliemontørerne direkte om tilbud.

Markedsføringskanaler

Skulle jeg lancere Foliepris, så ville jeg sætte et par Facebook annoncer op.

Jeg har før skaffet leads på Facebook indenfor solceller og det var meget effektivt, helt ned til 20 kr pr. lead.

Målgruppen er bilejere og de er overalt på Facebook dagligt.

Omkostninger

Der er ganske få udgifter forbundet med Foliepris.

Der er hosting af platformen og det er betalt et helt år frem og derefter koster det kun 66kr / md. at fortsætte på den løsning.

Derudover er der Elementor plugin og hvis ikke man har en licens i forvejen, så koster det vist ca. 100$ / år.

Så det er forsvindende lidt der er i udgifter.

Virksomhedens historie

Jeg lever af at bygge og sælge online platforme og koncepter.

Jeg har et ret godt øje for en god idé og har da også solgt mange online virksomheder efterhånden.

Grunden til det blev bilfolie denne gang er, at de her 3 tilbuds koncepter har nogle ting, som skal være opfyldt, for at de fungerer.

Produktet der formidles tilbud på skal være af en stor værdi.
En bilfoliering koster typisk mellem 15-35.000 kr alt efter hvor stor en opgave det er.

Det skal være nemt og hurtigt for foliemontørerne at afgive deres tilbud.
Her får de alt relevant data om bilen og opgaven og kan give tilbud på få sekunder.

Markedet

Folie på biler har været fremme i mange år, men det er blevet mere og mere populært.

I starten var det kun unge mænd, som gejlede deres biler, hvor man i dag ser luksusbiler, samt hr. og fru. Danmark få folieret deres biler.

Det har jo også en praktisk funktion, da det beskytter bilens lak, så den bedre holder værdien.

Mange bilejeren har lyst til folie og til at opleve en "ny bil" til overkommelig pris, men de kan have svært ved at finde et sted til at gøre det og ikke mindst, at få et overblik over have en fair pris er.

Det er det vi hjælper med i Foliepris.

Bilfoliering er blomstret op og er kommet for at blive, så nu kan man blive The Go To platform i branchen.

Stærke sider

Normalt skal en bilejer ud og finde lokale skiltefirmaer og lign. og finde ud af om de tilbyder folie til biler. Herefter skal der ringes rundt og indhentes priser osv.

Vi klarer det hele for kunden og serverer 3 tilbud fra lokale foliemontører - det tager kun 30 sek for kunden, hvor det før tog flere dages søgen.

Der er brug over 600 arbejdstimer på at udvikle teknikken bag Foliepris og ikke mindst på at gøre den 100% automatiseret, hvilket har gjort, at den i dag kan drives stort set uden manuelt arbejde overhovedet.

Jeg er stærk på design og brugervenlighed, hvilket gør, at platformen skiller sig væsentligt ud fra hvad man normalt ser af 3 tilbuds koncepter.

Det skaber en god troværdighed overfor kunden, da de så forventer at alt det andet også er professionelt.

Platformen er super intuitiv og nem at bruge for både bilejere og foliemontører, hvilket er super vigtigt.

Strategi

Strategien jeg ville vælge er, at få sat et par Facebook annoncer op og begynde at drive leads ind på platformen.

Når de første leads begynder at komme ind, så ville jeg kontakt foliemontører i de områder, hvor leadsne er fra og høre om de vil give tilbud til disse leads / kunder.

I samme omgang ville jeg foreslå dem at oprette sig gratis på Foliepris, så de automatisk får besked, næste gang der kommer en kunde i deres område.

Det er altid en god indgangsvinkel, at tilbyde en potentiel kunde ;)

Sideløbende ville jeg hive fat i foliemontører over hele landet og tilbyde dem, at blive en del af vores gratis koncept, hvor de kun betaler for de leads de øsnker at byde på.

Med Danmarks billigste leadpris på 100 kr, så bår det være en No Brainer for foliemontørerne.

Vision

Det afhænger jo af hvad den kommende køber vil gøre det til.

Vil man bare have en "maskine", som passivt lavet en månedsløn (eller mere) eller vil man udvide eller videreudvikle på konceptet og tage det endnu længere ud, det er op til en selv.

Vil man lave et hurtigt exit og en god skilling, så er muligheden der også...

Jeg sælger jo konceptet "nøglefærdigt" og klar til launch. Derfor den lave pris.

Hvis man ofrer 6 mdr på at få de første foliemontører på og får sat annoncering op, så der kommer daglige leads ind, så har Foliepris pludselig en helt anden værdi.

Hvis der fx kommer 10 leads ind om dagen, så vil den månedlige indtjening være 83.875 (se beregningseksempel under 'Økonomi')

83.875 kr / md, svarer til 1.006.500 kr i profit pr. år.

Når man prissætter en online virksomhed, så er det typsik årligt overskud * en faktor 4, altså ca. 4 mio. kr.

Det årlige overskud er normalt efter løn til ejer, for dennes arbejde, men da der stort set intet manuelt arbejde kræves så vil værdien af Foliepris nu være ca. 4 mio. kr.

Det er bare for at fortælle lidt om mulighederne og de forskellige veje man kan tage Foliepris.

Ideel køber

Alle... Og det er fordi, der ikke kræves noget brancheerfaring eller kendskab til teknik for at drive Foliepris, da den er 100% automatiseret.

Man vil blive sat godt og grundigt ind i platformen inden overtagelse, men igen, det kræver ingen teknisk snilde.

Den kan nemt drives ved siden af fast arbejde, børn mv.

Så det eneste det kræver er, at man har lyst til at drive en online virksomhed, enten fuld tid eller ved siden af sit nuværende job.

Opstartshjælp

Jeg er her for en kommende køber.

Måtte der være nogle småfejl eller rettelser, så fikser jeg selvf det uden beregning.

Er der tale om lidt større udviklingsting, så finder vi selvf en god og fornuftig pris til det. Jeg har ikke et stort og flot kontor midt i København, så jeg skal heller ikke have 1.500 kr / timen ;)

Jeg forpligter mig gerne skriftligt i en overdragelsesaftale til at bistå med hjælp, råd og vejledning i 30 dage.

Men man er også hjertelig velkommen efter de 30 dage. Der går ikke et skår af mig, ved at hjælpe over en mail eller tlf, når der måtte være behov.

Det er vigtigt, at man er i trygge hænder, når man springer ud i noget nyt og ukendt :)

Brug for rådgivning omkring køb eller salg af virksomhed?
Få hjælp af en virksomhedsmægler

Ekstra information

Visninger:
803

Sælger kontaktet:
9

Følger annoncen:
5

Annonce id-nummer:
38578

Årsag til salg:
Andet

Annonce oprettet den:
09-09-2024
Udbudspris 120.000 DKK