Dragly.dk - Forvandler billeder til perfekte SoMe opslag på få sekunder! 100% automatisere AI platform med indbygget Ambassadør system. Ca. 700 udviklingstimer!
>> SE KOMPLET VIDEOGENNEMGANG AF PLATFORMEN ØVERST I DENNE ANNONCE <<
( eller se den her: https://youtu.be/X4YCY-zj5HI )
Rigtig mange virksomhedsejere - hvis ikke alle - går rundt med en konstant dårlig samvittighed over ikke at få postet nok på Sociale Medier.
De ved at, det er nødvendigt for at øge interessen og trafikken til deres hjemmeside, shops mv. Ofte tager det 15-20 min at lave et godt opslag, så de får det ganske enkelt ikke gjort, da der er meget andet i virksomheden, som stjæler tiden.
Får det så endelig lavet opslag, så minder de ofte om hinanden, er typisk intetsigende og lidt ligegyldige.
Alt det kender jeg selv alt for godt fra mine tidligere brands jeg har drevet. Når jeg postede på SoMe, så kom der folk til min hjemmeside og postede jeg ikke, så gjorde der ikke, men jeg fik det alligevel ikke gjort 🥴
Denne udfordring satte jeg mig for at løse og det har resulteret i Dragly, som løser hele ovenstående hovedpine på blot 10 sekunder ved hjælp an blot drag and drop! 🤩👌🏼
Dragly transformerer ethvert billede til et perfekt SoMe opslag med hooks, storytelling og alt det der skal være i et perfekt sælgende opslag.
Ved hjælp af kunstig Intelligens laves der en avanceret billedanalyse, herefter defineres den perfekte målgruppe og på baggrund af produktet, stemningen i billedet mv. genereres der 3 versioner af skræddersyede perfekte SoMe opslag, som taler direkte til målgruppen hver gang. Nu kan brugeren så vælge det ønskede opslag og dele det på SoMe.
Så nu kan virksomhedsejere, brand, bureauer mv. slippe hovedpinen og lade Dragly være deres personlige SoMe konsulent og bruge 10 sekunder dagligt, i stedet for 20min!
- og med Dragly får de DAGLIGE opslag hele måneden for hvad en normal SoMe konsulent typisk tager for kun ET opslag! 😉
AMBASSADØR SYSTEM
Der er udviklet et omfattende ambassadørsystem, hvor brugerne kan dele deres unikke ambassadør link og tilbyde deres netværk, venner, følgere mv 25% rabat, samtidig med de selv tjener 25% af alt salg de henviser.
De kan følge alle klik, slag, indtjening i deres brugerpanel REAL TIME og udbetale, når de ønsker det.
Så med en ambassadørstrategi, så kan man virkelig få fat i markedet "organisk", hvor brugerne arbejder for dig. Kunne også laves samarbejder med IG'ere, TikTok'ere mv og det hele kører som sagt automatisk.
Alt på platformen og ambassadørsystemet er 100% automatiseret, så der kræves i princippet ikke noget manuelt arbejde.
FORRETNINGSMODELLEN
Virksomheder og brands køber den pakke der passer til deres behov og så trækkes der automatisk månedligt abonnement.
Ambassadører aflønnes med 25% af alt salg de henviser, så alt ambassadørsalg giver ligeledes overskud fra dag 1.
HVORFOR LANCERER JEG IKKE SELV DRAGLY?
Dragly er 100% klar til launch, men er ikke launchet endnu. Det var planen, at jeg selv skulle lancere det, men jeg er i mellemtiden blevet en del at et designprojekt, som jeg ikke kunne sige nej til og jeg ved, at jeg ikke kan begrænse mig, når først jeg går igang med noget, så er bange for at det bliver for meget på én gang med to projekter, da det andet fylder en del af min tid.
Jeg er dog ikke 100% besluttet endnu, men nu sætter jeg det til salg og så tager jeg den derfra :)
Det er vigtigt, at understrege, at det absolut ikke er pga manglende tro på Dragly, for det er jeg 120% sikker på har sin berettelse, da der er MANGE, som sidder med netop den udfordring vi løser.
Økonomiske nøgletal
Selvom der er tale om en avanceret AI analyse af billederne, samt udformning og generering af opslagene, så er det super kosteffektivt.
Det koster få øre, at genere et opslag, hvilket gør, at stort set al indtjening går til bundlinjen!
Gennemsnitsprisen for vores prispakker er 495 kr. ex. moms pr. måned.
Dvs at allerede ved 50 brugere, så genererer Dragly ca. 25.000 kr. om måneden, som i princippet kan udbetales i løn.
Målgruppe er kæmpe stor, da det er stort set alle virksomheder og brands (bureauer mv). De kender alle udfordringen vi løser og kan straks se værdien vi skaber.
Hvis man kigger hen mod en exit, så er SaaS en super potent branche, da man typisk opererer med faktor 4-5 stykker ved salg.
Så hvis man blot får 500 brugere på, som i snit ligger 495 / md., så genererer Dragly:
247.500 kr / md
2.970.000 kr / år
Trækker man så de 470.000 ud i løn (selvom det er 100% automatiseret og reelt ikke kræver en fuldtidsstilling), så vil valuation hedde 2.500.000 * 4-5 = 10.000.000 - 12.500.000 kr.
Og igen, målgruppen er kæmpe stor i Danmark alene, men konceptet er nemt at lave på engelsk og så er det pludselig USA, England mv, som er i målgruppen pludselig gigantisk :)
Jeg kan sagtens lave det på engelsk, hvis det ønskes.
Produktet
Vores produkt er en revolutionerende B2B SaaS-platform, der automatiserer skabelsen af social media opslag ved at omdanne billeder til fængende, målrettede opslag på sekunder. Ved hjælp af drag-and-drop funktionaliteten kan brugerne nemt uploade billeder, hvorefter vores avancerede algoritmer analyserer billedet, definerer målgruppen, og genererer tre unikke, skræddersyede opslagstekster. Dette eliminerer behovet for tidskrævende opgaver såsom indholdsskabelse og brainstorming af post ideer, hvilket gør det muligt for virksomheder at fokusere på andre vigtige aspekter af deres forretning.
Vores platform dækker et kritisk behov i nutidens digitale markedsføringslandskab: behovet for konstant, engagerende og målrettet indhold på sociale medier. Med det stigende pres for virksomheder at vedligeholde en aktiv og engagerende tilstedeværelse på sociale medier, tilbyder vores løsning en tidsbesparende og omkostningseffektiv metode til at generere højkvalitetsindhold. Ved at tilbyde en løsning, der både forbedrer engagement og sparer tid, imødekommer vi direkte de udfordringer, mange virksomheder står over for i dagens konkurrenceprægede digitale miljø.
Markedsføringskanaler
Dragly er 100% færdigt og klar til launch, men det er ikke lanceret endnu.
Køber bestemmer selv strategien, men det var oplagt at køre FB / IG ads, hvor man viser hvor let et perfekt opslag genereres, så vil målgruppen med det samme kunne se udfordringen vi løser, samt værdien vi skaber.
Omkostninger
Opslagene koster som nævnt få øre pr. styk.
Webhotel / domæne udgifter kan klares for helt ned til 65 kr / md. hos Simply, hvor Dragly ligger nu.
Webhotel (det største Enterprice Suite) er betalt helt frem til Januar 2025.
Virksomhedens historie
Jeg har selv drevet flere brands og kender udfordringen med at man ikke får taget sig sammen til at poste på SoMe, da det er tidskrævende og svært at finde på godt indhold osv.
Jeg kunne se, at når jeg postede, så kom der kunder i butikken og det modsatte, hvis ikke man postede, men alligvel så fik man det bare ikke gjort.
Derfor satte jeg mig for at løse netop den hovedpine for virksomheder og brands og det blev Dragly.
Markedet
Markedet giver sig selv, det er kæmpe stort, da ALLE uden undtagelse, har behov for en SoMe strategi og for at få delt indhold på SoMe og det bliver kun mere og mere vigtigt i årene der kommer.
Der findes flere aktører som genererer indhold til nyhedsbrev, ads, SoMe mv. Men typisk er det omfattende software som kan alt muligt og er overvældnede selv for en som mig, som er udvikler! 😅
Dragly gør EN ting og det gør den SUPER godt og det er lækkert design, brugervenligheden er 100% i top, så ALLE kan bruge det med lukkede øjne.
Det er vigtigt, at det er enkelt og effektivt, for ellers bliver det igen tidskrævende og så er vi jo lige vidt.
Dragly kræver kun at man trækker et billede og venter 10 sekunder og så har man 3 perfekte opslagsversioner skræddersyet til sin målgruppen - hver gang! That's it.
Stærke sider
Dragly's større sider er bl.a.
Innovativ Teknologi
Vi benytter avanceret billedanalyse og kunstig intelligens for at automatisere skabelsen af målrettet og engagerende social media indhold. Vores unikke drag-and-drop interface gør det muligt for brugere at generere indhold på sekunder, hvilket skiller os ud fra konkurrenterne, der ofte kræver mere manuelt arbejde.
Brugervenlighed
Vores platform er designet med brugervenlighed for øje. Det gør det nemt for virksomheder af alle størrelser at skabe professionelt og engagerende indhold uden behov for dyb teknisk ekspertise eller eksterne konsulenter.
Prisstruktur
Vi tilbyder en konkurrencedygtig prisstruktur, der gør vores løsning tilgængelig for en bred vifte af virksomheder, fra små startups til større virksomheder, hvilket giver os en bred appel på tværs af forskellige sektorer.
Skalerbarhed
Vores platform er skalerbar og kan håndtere behovene hos både små og store virksomheder, hvilket gør det muligt for os at vokse sammen med vores kunder.
Strategi
Jeg er som sagt i en overvejelsesfase om, hvor vidt jeg selv skal launche Dragly. HVIS jeg selv skulle gøre det, så ville min strategi være noget i den retning her...
Content til målgruppen (virksomheder, brands mv.)
Her ville jeg lave en masse Reels på IG, TikTok mv. hvor jeg viser hvor let det er at bruge Dragly ifht et normalt manuelt og tidskrævende opslag.
Det kunne være en sammenligning / tidstagning hvor man på den ene side viser de 10-15 min det tager af finde på en god tekst selv og manuelt skrive den i et opslag - og så på den anden side, hvor man drag'er et billede ind i Dragly og venter 10 sekunder og så har man et perfekt opslag. Det vil give en WOW effekt hos målgruppen og de vil straks kunne se værdien.
Det kunne også være en kort e-bog til gratis download, hvor man viser virksomheder og brands, hvordan de laver perfekte SoMe opslag som fanger målgruppen med hooks, storytelling osv. Til sidst i denne e-bog der kommunikerer man til læseren, at nu er de klædt på til selv at lave perfekte opslag, men at hvis de vil spare tiden og besværet, så har vi udviklet Dragly som 100% automatisk gør præcis det de lige har lært, men på 10 sekunder, uden de skal tænke overhovedet.
Content til ambassadører / affiliates (influencere, contentcreators mv.)
Reels hvor man viser at man har tjent xxx penge ved at lave affiliate marketing for Dragly og opfordre andre til at gøre det samme. Der er masser af muligheder for at lave content til målgruppen, det er kun fantasien der sætter grænser.
Vision
Hvis jeg skulle launche Dragly, så ville min strategi være, at få en masse brugere på hurtigt og her ville jeg også fokusere på ambassadør systemer, så jeg kunne få brugerne til at bygge brugerbasen for mig, mens både jeg og ambassadørerne tjener penge imens.
Jeg vil sigte efter 500-1000 brugere og så lave et exit til 10-15 mio.
Man kan selvf. også gå efter internationalt og så bygge det kæmpe stort med en effektiv affiliate / ambassadør strategi på fx TikTok og IG. Så er det helt andre beløb vi snakker, men det kommer jo lidt an på ens temperament og ambitioner.
Ideel køber
Dragly er som sagt 100% automatiseret, så den er selvkørende og kræver stort set intet manuelt arbejde.
Som køber kræves der ingen tekniske færdigheder, så det er i princippet oplagt for alle, som vil igang med deres egen forretning.
Skal man ud og have udviklet en platform som Dragly her, med ambassadørsystem og hvor alt er 100% automatiseret, så snakker vi hurtigt MINIMUM 500-600.000 kr. Der er brugt ca. 700 udviklingstimer i alt og her har jeg endda brugt meget kode fra tidligere projekter, så det ville tage længere tid, hvis det skulle lave helt fra bunden.
Opstartshjælp
Jeg ønsker, at Dragly bliver kæmpestort og jeg står gerne til rådighed med både teknisk hjælp, hvis der måtte komme spørgsmål, men også på det strategiske plan, hvis dette måtte ønskes.
Jeg vil selvfølgelig også udbedre evt fejl og mangler.
Skulle køber ønsker ændringer, så hjælper jeg også gerne med det og jeg er ikke et stort flot bureau, så jeg tager ikke 1.500 kr / timen. Her finder vi en fornuftig pris og jeg kan typisk lave ændringer hurtigt, da jeg jo kender koden osv.
Sælger tilbyder finansering
Få hjælp af en virksomhedsmægler