Billig webshop + ApS
Kunne du tænke dig at drive virksomhed hjemmefra, så har du mulighed for det nu. Luxe-De-Luxe er sat op som delvis dropshipping, så du aldrig er i berøring med dine produkter, og derfor kan klare alle de nødvendige ting fra din computer.
Gennemført webshop i et super flot design i Shopify. Flotte anmeldelser på Truspilot. Luxe-De-Luxe.dk henvender sig til den kvalitetsbevidste køber, og derfor er alle leverandørerne meget nøje udvalgt.
Luxe-De-Luxe forhandler en masse delikatesser, prisvindende gin og champagne, Ipad holder fra Yohann design og meget mere. Da du kan købe webshoppen uden varelager, har du mulighed for at sætte dit eget præg på shoppen.
Luxe-De-Luxe har et kæmpe potentiale, med mulighed for at tilføje flere nye produkter.
Der har været brugt dropshipping via eksternt lager i DK, og denne aftale kan let oprettes igen.
Der kan tilkøbes følgende produkter, hvis dette har interesse:
- Angel Champagne
Dropshipping aftale på følgende produkter medfølger:
- Rune Jacobsen Design
- Cph Watches
OBS:
Webshoppen og ApS kan købes seperat.
Pris kan aftales ved henvendelse.
Økonomiske nøgletal
År 2020:
Omsætning: 26.677,14 kr.
Salg i forbindelse med marketing: 2.291,00 kr.
Gennemsnitsordre: 606,01 kr.
År 2021:
Omsætning: 13.627,90 kr.
Salg i forbindelse med marketing: 2.146,50 kr.
Gennemsnitsordre: 446,87 kr.
År 2022: 0 kr.
Der har ikke været omsætning i 2022 da webshoppen har været på standby grundet manglende tid til at drifte den.
År 2023: 0 kr.
Der har ikke været omsætning i 2022 da webshoppen har været på standby grundet manglende tid til at drifte den.
Der er mellem 30-50% i avance på alle produkter.
Markedsføringskanaler
Der har været brugt Facebook Ads i en kortere periode, og ellers har det været organisk salg. Profiler på både Facebook og Instagram samt Trustpilot.
Ny ejer vil kunne få en del ud af at bruge de SoMe mere end nuværende ejer har gjort, da der er gode muligheder herigennem. Profil på TikTok vil også være et interessant medie at udforske, da det er et social medie i rivende udvikling.
Omkostninger
Shopify: Ca. 400 kr. pr. måned
Mailchimp: ca. 100 kr. pr. måned
Eksternt lager inkl. forsendelse: ca. 2.000 kr. pr. måned - varierer efter omsætning og mængde af varer. Er midlertidigt sat på pause.
Dinero: 3.675 pr. år. - der er betalt for hele år 2022.
Shopsystem
Aktiver
Virksomheden havde et eksternt lager som på nuværende tidspukt er sat på pause, men som sagtens kan aktiveres igen. Luxe-De-Luxe er drevet hjemmefra, så der er ikke nogen udgifter i forbindelse med husleje.
Virksomhedens historie
Ejer har flere webshops, og valgte at starte Luxe-De-Luxe.dk, da interessen for kvalitetsprodukter er en stor passion. Luxe-De-Luxe er med afstand DK´s flottes webshop inden for denne niche, og emmer af kvalitet. Der er en rød tråd mellem produkterne og webshoppen, hvilket giver en god kundeoplevelse.
Da ejer selv er uddannet inden for detailbranchen, så har fokus ligget på kvalitetsprodukter og en god kundeservice, da dette parameter er grobund for en succesfuld webshop. Desværre har ejer ikke haft den tid som webshoppen fortjener, og det har afspejlet omsætningen. Luxe-De-Luxe.dk skal derfor have en ny ejer, som har mulighed for at bruge den tid som den fortjener, og som kan udvikle konceptet yderligere.
Markedet
Der er en del konkurrenter, men der er ingen som har samme standard for webshoppen. Med fokus på SEO, SoMe og en videreførelse af god kundeservice, vil der være rigtig gode chancer for at tage en del af markedet. Varesortimentet kan ydermere udvides så man rammer en bredere gruppe.
Fokus på kvalitet og rene produkter er et stigende marked, hvor man vælger kvalitet frem for kvantitet. Netop af denne grund har Luxe-De-Luxe.dk sin berettigelse og et stort potentiale.
Svagheder/udfordringer
Udfordringerne ligger i virksomhedens levealder, og den tid der er blevet brugt på den. Det vil kræve en indsats på SEO og SoMe samt en udvidelse af varesortimentet.
Stærke sider
Luxe-De-Luxe.dk har en virkelig flot og gennemarbejdet webshop, med en masse velovervejet produkter som er nøje udvalgt. Der er tænkt over bæredygtighed, kvalitet, rene produkter samt en prioritet om primært at bruge danske virksomheder.
Mulighederne for at tage en del af et kæmpe marked er realistisk med den rette indsats.
Strategi
Strategien er at opbygge SEO og SoMe for at skabe en masse trafik.
Finde en influenser som kan være repræsentant for virksomheden.
Sortimentet skal udvides for at være mere konkurrencedygtig i forhold til konkurrenter, så man kan indtage en større markedsandel.
Vision
Visionen var at skabe en veldrevet og profitabel webshop med fokus på kvalitet.
Ideel køber
Den ideelle køber har erfaring med drive webshoppen, SoMe og SEO, men det er bestemt ikke et krav. Det vil være en fordel at have erfaring med Shopify, men det er et meget intuitivt system, og kan hurtigt tillæres.
Det vil helt klart være en fordel hvis man har interesse for kvalitetsprodukter inden for diverse markeder.
Opstartshjælp
Der vil være en overlevering til den nye køber, men omfanget aftales ved en handel.
Få hjælp af en virksomhedsmægler