Webshop med barberblade og plejeprodukter til mænd - Betal kun for varelageret! - med omsætning til B2B og B2C
Udover online B2C kunder har vi også haft fokus på at skabe kontakt til flere B2B kunder. Mulighed for barberklub.
Barberklub konceptet har taget Danmark med storm: Det er blevet moderne at sige "Nej tak til dyre barberblade"!
Nu har du mulighed for at blive ejer af din egen webshop - med mulighed for med få klik at omdanne den til en barberklub, hvis du ønsker dette - og tage konkurrencen op på et spændende og lukrativt marked.
Vores forretningsmodel går ud på at levere billige kvalitetsbarberblade og lækre plejeprodukter til den moderne gentleman.
Udover online B2C kunder har vi også haft fokus på at skabe kontakt til flere B2B kunder, hvor det bl.a. er lykkedes os at få et par barbershops, en firmagave webshop og en store spiller indenfor skønheds- og plejeprodukter som kunder.
Dette får du med i købet:
✔ Wordpress hjemmeside med woocommerce integration.
✔ Domæne
✔ Logo og identitet udviklet af reklamebureau
✔ Facebookside med ca. 200 følgere
✔ Instagramside med ca. 80 følgere
✔ Integration med Partner-ads
✔ Integration med Google Analytics
✔ Integration med Pakkelabels.dk
✔ Email liste og Mailchimp integration på hjemmesiden
✔ Produktbilleder
✔ Varelager (værdi ca. 108.000,- kr). Det er det eneste, du betaler for!
✔ Diverse emballage, postkort, klistermærker og papkasser til forsendelse.
Du får derudover adgang til et stort leverandørnetværk, så du har mulighed for at udvide varelageret fra dag ét.
Hvorfor sælge:
Vi har desværre ikke tid til at lægge det arbejde i projektet, som det kræves for at opbygge en god forretning.
Vi står til rådighed for yderligere information.
Økonomiske nøgletal
Indkøbspriser inkl. evt. told og fragt, ekskl. moms på de vigtigste varegrupper:
Skraberhåndtag: 16,43 kr pr. stk.
Barberblade: 4,68 kr pr. stk.
Avancen på plejeprodukter er gennemsnitligt på ca. 50%.
Omsætning i 2018: DKK 21.850,- ekskl. moms
Omsætning i 2019 : DKK 43. 750,- ekskl.moms
Produktet
Vores mål er at genindføre de klassiske barber- og skægplejeritualer i de danske badeværelser.
For at nå dette mål har vi fundet den flotteste skraber, de skarpeste barberblade og de lækreste plejeprodukter fra et nyt og spændende engelsk brand.
Det hele leveres med billig fragt (gratis over 299 kr) og vi kører med faste, lave priser uden at kunden behøver at binde sig til et abonnement.
Som vi siger:
"En god barbering til den moderne gentleman".
Markedsføringskanaler
Vi har fokuseret på følgende markedsføringsaktiviteter:
1) Affiliate marketing:
• Vi har en veludbygget annoncørkonto hos Partner-ads
2) SoMe marketing:
• Vi har en Facebookside
• Vi har en Instagram-konto
• Vi har løbende kørt kampagner på Facebook i form af en konkurrence,
boostede opslag og betalt annoncering.
• Vi har brugt influencer marketing i samarbejde med Daniel Hoffe, der har
ca. 53.500 følgere på Instagram og ca. 125.000 følgere på Facebook.
Vi har derudover opsat følgende: Google Ads konto, nyhedsbrev, Trustpilot konto. Det hele er klar til at blive taget i brug.
Omkostninger
Webshoppen kan drives med meget få omkostninger. Lageret kan være på en palle + en almindelig lagerreol og kræver således ikke særlige lokaler. Derudover er der kun faste omkostninger til webhotel og domæne. Øvrige omkostninger til fx fragt og betalingsgateway (Stripe) forfalder kun, når der kommer ordrer.
Shopsystem
Aktiver
Varelager med en værdi på ca. DKK 108.000,- . Bemærk: Du betaler kun for varelageret!
Markedet
Den primære målgruppe er mænd mellem 20 og 45 år i Danmark. Vi sigter således bredt på den gruppe, der har det største forbrug af plejeprodukter.
Derudover har det vist sig, at selvom det er en webshop henvendt til mænd, er der mange kvinder, som besøger siden mhp. at købe gaver til deres bedre halvdel.
Vi har desuden skabt kontakt til flere B2B kunder og ser også et stort potentiale på dette område - primært indenfor firmagavesegmentet.
Svagheder/udfordringer
Det er et marked med høj konkurrence.
- Det kan være en udfordring at fastholde kunderne i et abonnement igennem længere tid, hvilket er årsagen til at vi har valgt at fokusere på mere traditionel webshop-drift.
Stærke sider
Vi adskiller os fra vores primære konkurrenter ved at vi henvender os til mænd, som ikke går på
kompromis med design og kvalitet.
Vi har desuden plejeprodukter mhp. mersalg. Det har vores konkurrenter ikke
Vi har etableret et blogunivers, hvor kunden har mulighed for at få barbertips samt læse om skægpleje.
Vi fokuserer mindst ligeså meget på B2B som på B2C.
Ideel køber
Vi forestiller os at den ideelle køber er dig, der har en drøm om at få din egen webshop, men som ikke gider at bøvle med design, udvikling, opsætning, indkøb af varelager, opsætning af SoMe-kanaler, betalingsløsning, fragtintegration, markedsføringskanaler osv. Du ønsker en ny webshop i drift, med kunder og omsætning, men stadig med mulighed for at påvirke den i din egen retning.
Opstartshjælp
Vi står naturligvis til rådighed i det omfang det kræves i form af oplæring og eventuelle tilpasninger for at få så smertefri en overdragelse som overhovedet muligt.
Få hjælp af en virksomhedsmægler