Her ses Martin og Rasmus der arbejder ihærdigt på deres nyindkøbte webshop NV-Holders.dk
Mit navn er Martin Aarhus Gregersen, jeg har sammen med min partner og kammerat, Rasmus Lynegaard Henningsen, stiftet det digitale markedsføringsbureau Growthor Media. I virksomhedens snart to år lange levetid, har vi lært en hel masse om at promovere sig og blive synlig på nettet, og vi synes det var på tide at vi fik vores eget produkt at markedsføre, hvorfor vi købte NV-holders, hvor vi så en masse potentiale. NVH er et innovativt gentleman brand der passer til den moderne gentleman.
I første omgang kommer det til udtryk via vores ikoniske skjorteholder – som i øvrigt er markedets bedste – men det er ikke planen at det KUN er skjorte/buks relaterede produkter på sigt.
Growthor Media er specialister i facebook ads. – Vi hjælper forretninger med at blive synlige på nettet og få en større kundeskare i lokalområdet.
Hvordan startede jeres iværksættereventyr?
Det startede faktisk engang i efteråret 2016, hvor vi brugte noget tid sammen i min daværende lejlighed i Aalborg. Vi havde på daværende tidspunkt begge nogle projekter kørende, og havde først for nyligt fundet ud af at ‘den anden part’ interesserede sig for iværksætteri og havde sit eget projekt.
Vi snakkede lidt om forskellige evner, kompetencer og det endte med at vi jokede om at starte et digitalt bureau.
Al den joken endte så med at vi I april 2017 stiftede Growthor Media, som sidenhen er vokset fra idéen om at være et digitalt bureau, til at være digitalt omspændende med mange jern i ilden, lidt sammenligneligt med Amazon, bare på en mindre skala.
Læs også: På bare 6 dage solgte 20 årig iværksætter sin “gør det selv” virksomhed
Hvorfor købte i virksomheden?
Min partner og jeg så en masse uforløst markedsførings- og skaleringspotentiale i webshoppen, der gjorde at vi til prisen simpelthen var nødt til at slå til med det samme. Samtidig giver det os et produkt der kan være vores eget, som vi kan lægge blod, sved og tårer i.
Her passer NVH godt ind, da det er en webshop som havde stort uudnyttet markedføringspotentiale blandt andre ting vi ser noget fremtid i.
Her ses den populære S-holder med justerbare sidestropper, der sikrer god pasform uanset længde på skjorte.
Hvad er fremtidsplanerne for jeres nye virksomhed?
Hvis alt går efter vores plan, håber vi på at vi kan tredoble omsætningen indenfor det næste år, og derved skabe en stabil indtægtskilde før vi igen skal ud og finde en webshop vi kan optimere!
Vi har før brugt Saxis til at opkøbe websites og vi holder løbende øje med nogle af de guldkorn der findes på platformen.
Det er fedt at vi kan smide flere projekter i puljen over ting vi har gang i, det mest interessante/spændende der er sket siden vi købte, har været at se resultaterne af vores effektivisering: Vi har både udnyttet et stort hul i markedsføringspotentialet, samt ekspanderet til nye lande, og ikke mindst set en stigning i antal ordre samt månedlig indtjening.
Det bekræfter os bare I at vi laver de rette ting, og vi har styr på hvad vi laver.
Læs også: Gode købmandsbrødre slog hurtigt til på god webshop
Hvordan fik i fejret købet?
Vi fik fejret købet med den forrige ejer, som vi har haft en god dialog med under hele forløbet. Vi var simpelthen ude og få en burger – med tilhørende milkshakes naturligvis.
Vi glæder os helt vildt til at se den direkte effekt af et godt stykke markedsføringsarbejde, der vil give mange flere penge på bundlinjen.
Følg med i udviklingen på NV-Holders og læs mere omkring Growthor på Growthor.dk
FROM A SIMPLE IDEA TO THE BLOSSOMING BUSINESS
Købercases | Artikler